|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril 07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril 24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril 01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril 02.03.2008 : 20:55:09
|
Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril 22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril 27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov |
|
|
|
de_destiny_awaits by Viking (Pangamini) Dragoo [19.07.2007 : 23:12:41] 389 Novinka tan : 1475 |
Viking (Pangamini) nám predstavuje svoju novú mapu de_destiny_awaits.
Mapu si môžete stiahnu v rubrike download.
|
KOMENTRE KU LNKU Poet komentrov ku lnku : 33
1. Viking [19.07.2007-23:20] 2696 | Tak co? Nechcelo sa mi k mape pisat Dragoovi nejaky dlhsi komentar lebo nemal cas on a ani moc ja... je to mapa ne moc mala, styl black mesa (viz shoty). Su tu dve bomboviska, snazil som sa mapu nacasovat tak aby strety boli zaujimave a aby bola ferova hratelnost - s botmi mi to slo celkom pekne. Len sa bojim ze je tam privela miest na campenie ale socky co takto kazia hru sa najdu vzdy.
Nehladajte v mape nejaku hlboku pointu, ono nejaka by sa nasla ale nechce sa m iteraz vymyslat pribeh. Prve bombovisko je sklad s biohazard materialom, druhe zas centrala nevyhnutneho vetrania pre podzemny komplex. Otvoreneho priestoru moc neni ale ten co je je zasnezeny a v noci.
Dufam ze sa vam lubi skuste mi sem napisat vas nazor na mapu - je to moj vyplod po fakt dlhom case bez mappingu.Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy. |
2. Viking [19.07.2007-23:22] 2697 | Tak co? Nechcelo sa mi k mape pisat Dragoovi nejaky dlhsi komentar lebo nemal cas on a ani moc ja... je to mapa ne moc mala, styl black mesa (viz shoty). Su tu dve bomboviska, snazil som sa mapu nacasovat tak aby strety boli zaujimave a aby bola ferova hratelnost - s botmi mi to slo celkom pekne. Len sa bojim ze je tam privela miest na campenie ale socky co takto kazia hru sa najdu vzdy.
Nehladajte v mape nejaku hlboku pointu, ono nejaka by sa nasla ale nechce sa m iteraz vymyslat pribeh. Prve bombovisko je sklad s biohazard materialom, druhe zas centrala nevyhnutneho vetrania pre podzemny komplex. Otvoreneho priestoru moc neni ale ten co je je zasnezeny a v noci.
Dufam ze sa vam lubi skuste mi sem napisat vas nazor na mapu - je to moj vyplod po fakt dlhom case bez mappingu.Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy. |
3. alien_hunter [20.07.2007-00:39] 2698 | Podle screenu vypada fajne, ale stale cakam na TL.sk public CS 1.6 abych mohl testovat poradne ...We cannot be understood as we are understanding... ...How can I be sure in a world that's constantly changing?... |
4. Deli [21.07.2007-19:25] 2711 | Do pohody mapka len by som chcel vedet jak si urobil to snezenie .....Vešel sem do domu, který nebyl domem. Otevøel sem dveøe, které nebyli dveømi. A co sem vidìl, vidìl sem.... |
5. Viking [21.07.2007-19:32] 2712 | Muhehe to mi trvalo kym som na to prisiel ;) zoberes winbsp a dekompilujes azteka a tam si najdes entitu ze env_rain.... tak mi napadlo ci nebude aj env_snow skusil som a slo to... proste si vytvoris hocikam do mapy point entity env_snow (neni vo FGD standardne) a je to... nema zadne parametre
A btw celkom dobra haluz - v konzole mas prikaz cl_weather moze byt cele cislo 0 az 3 intenzita toho efektu pocasia. Vies tak napr. v aztekovi vypnut dazdAk zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy. |
6. Deli [22.07.2007-10:25] 2713 | inac ten env_rain som skusal aj ja ale nikdy mi to neslo ... teraz som ho spravil a ... hned isiel. takisto aj ten snow .... je to fakt super DDIIIIKKKKIIIIIIIIIII. Vešel sem do domu, který nebyl domem. Otevøel sem dveøe, které nebyli dveømi. A co sem vidìl, vidìl sem.... |
8. Viking [22.07.2007-13:13] 2715 | Ale WIZZ co si nehral HL? nepoznavas tu chodbu? :-PAk zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy. |
10. Deli [22.07.2007-19:19] 2717 | ale taku peknu mapu by trebalo dotiahnut do konca .... nasiel som tam zopar chyb ale jedna bola fakt uplne banalna ...... na T zaciatku sa pozri nad seba na tie neonky .............. Vešel sem do domu, který nebyl domem. Otevøel sem dveøe, které nebyli dveømi. A co sem vidìl, vidìl sem.... |
11. Viking [22.07.2007-23:00] 2718 | Hej tie neonky som si vsimol potom co som dal tu mapu na net... ta miestnost je stara cez rok a pol a cely cas bola vporiadku... tie neonky sa museli posunut ked som ako takmer uplne posledne robil ten vyrez do strechy pre rebrik a som si to nevsimol :D :D Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy. |
12. Viking [22.07.2007-23:00] 2719 | Hej tie neonky som si vsimol potom co som dal tu mapu na net... ta miestnost je stara cez rok a pol a cely cas bola vporiadku... tie neonky sa museli posunut ked som ako takmer uplne posledne robil ten vyrez do strechy pre rebrik a som si to nevsimol :D :D Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy. |
13. Viking [22.07.2007-23:00] 2720 | Hej tie neonky som si vsimol potom co som dal tu mapu na net... ta miestnost je stara cez rok a pol a cely cas bola vporiadku... tie neonky sa museli posunut ked som ako takmer uplne posledne robil ten vyrez do strechy pre rebrik a som si to nevsimol :D :D Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy. |
14. JaNeS [27.07.2007-18:50] 2731 | achjaj ta toto uz bude tretia verzia co z tejto mapy budem mat :D :D :D a stale vyzera dzivo toto je comeback vo velkom style uvidime ako sa bude darit na usmc |
16. Viking [28.07.2007-15:37] 2734 | Len teraz neviem ci mam opravit tu posunutu texturu na strope a skompilovat a dat ju sem nanovo alebo sa na to vykaslat.... malo by to na USMC velky vyznam? :DAk zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy. |
17. JaNeS [28.07.2007-17:45] 2737 | dufam ze mapy budu natolko kvalitne ze by ti to aj uskodit mohlo :D :D :D mapovat kludne mozte, len oficialne sa to vyhlasi az ked sa doriesia vyhry.. a mapujte velke mapy do MP modov (cize aj DoD a podobne) a mozte pokojne aj viac map.. casu bude dooooost |
18. JaNeS [28.07.2007-17:46] 2738 | SMC? ked uz moc menit nazov, tak aj tak aby sa vyjadrilo ze aj cesi mozu.. ale ta ja by som nenamietal kebyze je to oficialna sutaz.. ked nemas co po dlhych nociach porabat, tak napis valvE .D |
20. JaNeS [28.07.2007-20:58] 2740 | ale usmc je pekny nazov a treba zachovavat tradicie.. |
21. Viking [29.07.2007-11:50] 2741 | j*bat pekne nazvy :D tiez sa divim preco je to furt neoficialne? Thelambda oficialne vyhlasila sutaz tak je oficialna a basta :DAk zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy. |
22. JaNeS [29.07.2007-13:20] 2742 | tak ok, posledne este bude USMC 07 a potom si pripravime nieco zaujimavejsie, mam uz zopar napadov co by sa dali realizovat |
23. Viking [30.07.2007-02:09] 2743 | Prosoft ty si bol vzdycky expert na realizovanie napadov ne? :D :D Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy. |
25. JaNeS [31.07.2007-11:57] 2745 | |
26. Viking [09.08.2007-19:00] 2750 | Doobre vidim ze mapu si zatial moc ludi nestiahlo takze som opravil nejake chyby - chybne obluky, posunutu texturu, pridal jedno svetlo a nejake drobnosti
Pridal som tiez vazensku celu - vhodna pre servery ktore umoznuju hracom poslat teamkillerov do JAILu
dufam ze uz sa neobjavia ziadne zavazne chyby aby som to nemusel zas aktualizovatAk zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy. |
28. Viking [10.09.2007-18:41] 2831 | Hm a vies to aj zrealiovat? POkial viem ty si v bluzkom kontate s antikomAk zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy. |
29. JaNeS [12.09.2007-15:41] 2832 | jooooooo HL2DM by som si zadrtil a aj k USMC by bolo krute nieco |
32. JaNeS [15.09.2007-17:33] 2837 | jackarik - kebyze mozem tak by som uz davno spravil | Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU
|
|
|
|
|