Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    de_destiny_awaits by Viking (Pangamini)
    Dragoo
    [19.07.2007 : 23:12:41] 389 Novinka
    tan : 1475
    Viking (Pangamini) nám predstavuje svoju novú mapu de_destiny_awaits.




    Mapu si môžete stiahnu v rubrike download.

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 33

    1. Viking Redaktor
    [19.07.2007-23:20] 2696
    Tak co? Nechcelo sa mi k mape pisat Dragoovi nejaky dlhsi komentar lebo nemal cas on a ani moc ja... je to mapa ne moc mala, styl black mesa (viz shoty). Su tu dve bomboviska, snazil som sa mapu nacasovat tak aby strety boli zaujimave a aby bola ferova hratelnost - s botmi mi to slo celkom pekne. Len sa bojim ze je tam privela miest na campenie ale socky co takto kazia hru sa najdu vzdy.

    Nehladajte v mape nejaku hlboku pointu, ono nejaka by sa nasla ale nechce sa m iteraz vymyslat pribeh. Prve bombovisko je sklad s biohazard materialom, druhe zas centrala nevyhnutneho vetrania pre podzemny komplex. Otvoreneho priestoru moc neni ale ten co je je zasnezeny a v noci.

    Dufam ze sa vam lubi skuste mi sem napisat vas nazor na mapu - je to moj vyplod po fakt dlhom case bez mappingu.

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    2. Viking Redaktor
    [19.07.2007-23:22] 2697
    Tak co? Nechcelo sa mi k mape pisat Dragoovi nejaky dlhsi komentar lebo nemal cas on a ani moc ja... je to mapa ne moc mala, styl black mesa (viz shoty). Su tu dve bomboviska, snazil som sa mapu nacasovat tak aby strety boli zaujimave a aby bola ferova hratelnost - s botmi mi to slo celkom pekne. Len sa bojim ze je tam privela miest na campenie ale socky co takto kazia hru sa najdu vzdy.

    Nehladajte v mape nejaku hlboku pointu, ono nejaka by sa nasla ale nechce sa m iteraz vymyslat pribeh. Prve bombovisko je sklad s biohazard materialom, druhe zas centrala nevyhnutneho vetrania pre podzemny komplex. Otvoreneho priestoru moc neni ale ten co je je zasnezeny a v noci.

    Dufam ze sa vam lubi skuste mi sem napisat vas nazor na mapu - je to moj vyplod po fakt dlhom case bez mappingu.

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    3. alien_hunter
    [20.07.2007-00:39] 2698
    Podle screenu vypada fajne, ale stale cakam na TL.sk public CS 1.6 abych mohl testovat poradne

    ...We cannot be understood as we are understanding...
    ...How can I be sure in a world that's constantly changing?...

    4. Deli Redaktor
    [21.07.2007-19:25] 2711
    Do pohody mapka len by som chcel vedet jak si urobil to snezenie .....

    Vešel sem do domu, který nebyl domem. Otevøel sem dveøe, které nebyli dveømi. A co sem vidìl, vidìl sem....

    5. Viking Redaktor
    [21.07.2007-19:32] 2712
    Muhehe to mi trvalo kym som na to prisiel ;) zoberes winbsp a dekompilujes azteka a tam si najdes entitu ze env_rain.... tak mi napadlo ci nebude aj env_snow skusil som a slo to... proste si vytvoris hocikam do mapy point entity env_snow (neni vo FGD standardne) a je to... nema zadne parametre

    A btw celkom dobra haluz - v konzole mas prikaz cl_weather moze byt cele cislo 0 az 3 intenzita toho efektu pocasia. Vies tak napr. v aztekovi vypnut dazd

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    6. Deli Redaktor
    [22.07.2007-10:25] 2713
    inac ten env_rain som skusal aj ja ale nikdy mi to neslo ... teraz som ho spravil a ... hned isiel. takisto aj ten snow .... je to fakt super DDIIIIKKKKIIIIIIIIIII.

    Vešel sem do domu, který nebyl domem. Otevøel sem dveøe, které nebyli dveømi. A co sem vidìl, vidìl sem....

    7. Wizz Admin
    [22.07.2007-11:01] 2714
    no este som to nehral, ale podla obrazkov to vizera trosku rozporuplne. jeden screen uplne super a potom ta chodba z cervenym zabradlim .. to vyzera uz slabsie dost

    ale aj tak good work ;)

    8. Viking Redaktor
    [22.07.2007-13:13] 2715
    Ale WIZZ co si nehral HL? nepoznavas tu chodbu? :-P

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    9. Wizz Admin
    [22.07.2007-13:20] 2716
    poznam
    za nu by som valve nakopal do zadku
    chodba by mala byt trochu clenitejsia, nech je na co kukat ;)

    10. Deli Redaktor
    [22.07.2007-19:19] 2717
    ale taku peknu mapu by trebalo dotiahnut do konca .... nasiel som tam zopar chyb ale jedna bola fakt uplne banalna ...... na T zaciatku sa pozri nad seba na tie neonky ..............

    Vešel sem do domu, který nebyl domem. Otevøel sem dveøe, které nebyli dveømi. A co sem vidìl, vidìl sem....

    11. Viking Redaktor
    [22.07.2007-23:00] 2718
    Hej tie neonky som si vsimol potom co som dal tu mapu na net... ta miestnost je stara cez rok a pol a cely cas bola vporiadku... tie neonky sa museli posunut ked som ako takmer uplne posledne robil ten vyrez do strechy pre rebrik a som si to nevsimol :D :D

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    12. Viking Redaktor
    [22.07.2007-23:00] 2719
    Hej tie neonky som si vsimol potom co som dal tu mapu na net... ta miestnost je stara cez rok a pol a cely cas bola vporiadku... tie neonky sa museli posunut ked som ako takmer uplne posledne robil ten vyrez do strechy pre rebrik a som si to nevsimol :D :D

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    13. Viking Redaktor
    [22.07.2007-23:00] 2720
    Hej tie neonky som si vsimol potom co som dal tu mapu na net... ta miestnost je stara cez rok a pol a cely cas bola vporiadku... tie neonky sa museli posunut ked som ako takmer uplne posledne robil ten vyrez do strechy pre rebrik a som si to nevsimol :D :D

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    14. JaNeS Redaktor
    [27.07.2007-18:50] 2731
    achjaj ta toto uz bude tretia verzia co z tejto mapy budem mat :D :D :D a stale vyzera dzivo toto je comeback vo velkom style uvidime ako sa bude darit na usmc

    15. Wizz Admin
    [27.07.2007-21:03] 2733
    a kedy bude ten usmc ?
    a preco to nieje SMC ? hehe
    sak uz to vyhlaste nech sa opat pustim do mapovania

    16. Viking Redaktor
    [28.07.2007-15:37] 2734
    Len teraz neviem ci mam opravit tu posunutu texturu na strope a skompilovat a dat ju sem nanovo alebo sa na to vykaslat.... malo by to na USMC velky vyznam? :D

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    17. JaNeS Redaktor
    [28.07.2007-17:45] 2737
    dufam ze mapy budu natolko kvalitne ze by ti to aj uskodit mohlo :D :D :D mapovat kludne mozte, len oficialne sa to vyhlasi az ked sa doriesia vyhry.. a mapujte velke mapy do MP modov (cize aj DoD a podobne) a mozte pokojne aj viac map.. casu bude dooooost

    18. JaNeS Redaktor
    [28.07.2007-17:46] 2738
    SMC? ked uz moc menit nazov, tak aj tak aby sa vyjadrilo ze aj cesi mozu.. ale ta ja by som nenamietal kebyze je to oficialna sutaz.. ked nemas co po dlhych nociach porabat, tak napis valvE .D

    19. Wizz Admin
    [28.07.2007-19:16] 2739
    hm valve ? co s tym oni maju ?
    sak oficialna lebo sme to oficialne vyhlasili a v podstate to budu nieco ako slocensko(ceske) majstrovstva v mapovani kedze to nema kdo iny vyhlasit tak my, a je to oficial, hehe

    20. JaNeS Redaktor
    [28.07.2007-20:58] 2740
    ale usmc je pekny nazov a treba zachovavat tradicie..

    21. Viking Redaktor
    [29.07.2007-11:50] 2741
    j*bat pekne nazvy :D tiez sa divim preco je to furt neoficialne? Thelambda oficialne vyhlasila sutaz tak je oficialna a basta :D

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    22. JaNeS Redaktor
    [29.07.2007-13:20] 2742
    tak ok, posledne este bude USMC 07 a potom si pripravime nieco zaujimavejsie, mam uz zopar napadov co by sa dali realizovat

    23. Viking Redaktor
    [30.07.2007-02:09] 2743
    Prosoft ty si bol vzdycky expert na realizovanie napadov ne? :D :D

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    24. Jackar Admin
    [30.07.2007-21:42] 2744
    USMC znamena UnitedStatesMarineCorps :P

    25. JaNeS Redaktor
    [31.07.2007-11:57] 2745

    26. Viking Redaktor
    [09.08.2007-19:00] 2750
    Doobre vidim ze mapu si zatial moc ludi nestiahlo takze som opravil nejake chyby - chybne obluky, posunutu texturu, pridal jedno svetlo a nejake drobnosti

    Pridal som tiez vazensku celu - vhodna pre servery ktore umoznuju hracom poslat teamkillerov do JAILu

    dufam ze uz sa neobjavia ziadne zavazne chyby aby som to nemusel zas aktualizovat

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    27. R5.Kenji Redaktor
    [09.09.2007-22:57] 2830
    hm a co tak zriesit nejake lambda public servery mohli by sme sa dohodnut s antikom trebars alebo s inou firmou ze my dodame mapy a adminov a oni servery ale na viacej modov aby sme tam mohli natrieskat ceskoslovenske mapy alebo ak to je hlupost tak niekto nieco ine vymyslite vazne to je krute posledne dni si chcem zahrat HL2:DM alebo CSS a same debilne servery ...ziadne poriadne slovenske alebo ceske, bud prazdne, out-of-date (crackle), zamknute alebo neviem co vzdy nejaky problem taky lambda server to by bolo...

    nope

    28. Viking Redaktor
    [10.09.2007-18:41] 2831
    Hm a vies to aj zrealiovat? POkial viem ty si v bluzkom kontate s antikom

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    29. JaNeS Redaktor
    [12.09.2007-15:41] 2832
    jooooooo HL2DM by som si zadrtil a aj k USMC by bolo krute nieco

    30. Jackar Admin
    [12.09.2007-17:36] 2834
    ProHard > nic ti nebrani zacat nieco podobne organizovat pod strechou TheLambdy ;)

    31. R5.Kenji Redaktor
    [15.09.2007-15:16] 2836
    uz dlhsiu dobu s antikom nie som v kontakte bohuzial, ale poznam tam par ludi stale. WoW server sme zrusili lebo hraci v kuse bugovali a celkovo neboli admini, ktori by boli schopni sa o to starat po tom co sme presli na novy emulator. Cize ked toto padlo zostali mi akurat nejake kvetinky na ICQ, s ktorymi som uz dlho nepisal. OFC nieco by sa zriesit mozno este dalo

    nope

    32. JaNeS Redaktor
    [15.09.2007-17:33] 2837
    jackarik - kebyze mozem tak by som uz davno spravil

    33. Jackar Admin
    [15.09.2007-19:47] 2838
    Ked bude v Ziline na to kapacita (rozumej poriadna pripojka na intraku), tak zriadim sukormny CS/HL theLambda server. A ked bude stihat pripojka tak aj BF2.
    Uwidime, dufam ze to bude mozne

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30209x)
    2.HL2: První kroky (29433x)
    3.Counter-Strike entity (21604x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19679x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17916x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 3.08 seknd.