|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril  07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril  24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril  01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril  02.03.2008 : 20:55:09
|

Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril  22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril  27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov  |
|
|
|
Arch tool + tvorba točitých schodov Wizz [26.12.2003 : 16:04:19] 70 Tutoril 
tan : 4145
Priemern znmka : 2.39 |
Pomocou tohoto nástroju môžete vytvoriť rôzne rúry, kruhy a konieckoncov aj schody točiace sa okolo jednej osy. Tu je pár ukážok :

Ale ešte predtým chodte do options a tam do záložky 2D. Tam zaškrtnite Reorient primitivies on creation in the active 2D view. To spôsobý že vytvorené archy budú natočené podľa toho, v ktorom 2D okne sme arch vytvorily (neplatí to len pre arch, ale aj pre ostatné nástroje ako cylinder, spike a wedge).
Okno arch tool vyzerá takto :

Wall width - Hrúbka steny archu.
Number of sides - Počet strán archu.
Arc - Arch dokáže spraviť napríklad aj polkruh. 360° je celý kruh.
Start Angle - Uhol v akom bude arch po vytvorení natočený.
Add Height - Počet bodov, o koľko sa posunie každá jedna strana archu.
Tlačítko "preview" Vám vygeneruje ukážku ako to bude vyzerať a "circle" nám nastaví Arc na kruh, teda 360
Myslím že tohto výkladu sa toho moc pochopiť nedá, preto si vytvoríme točiace schody. Takže vyberte nástroj arch a vytvorte objekt velký 208w 208l 16h. Nezabudnite že pokiaľ chcete aby to bolo hneď dobre natočené, tak pri vytváraní objektu musí byť posledný ťah myšou, pred tým ako zmačknete ENTER, v okne TOP.
V okne arch nastavte jednotlivé položky nasledovne :

Malo by vznikúť niečo takéto :

Objekt bude mať 12 strán, každá bude 80 bodov široká. Každá jedna časť tohto objektu bude navyše posunutý o 16 bodov hore, čo je tak akurát na schody.
Pokiaľ chcete aby bolo schodisko dlhšie, stačí ak to celé skopírujete a umiestnite nad prvé schodisko.
Teraz vytvoríme vonkajšiu stenu schodiska. Spravte arch s veľkosťou 224w 224l 192h a nastavte :

Vzniknutý objekt umiestnite tak, aby spolu zo schodiskom maly rovnaký stred. Schodisko sa začína pomaly rysovať. Posledné čo nám chýba je už len stredový stĺp na ktoróm v skutočnosti bývajú jednotilvé schody pripevnené. Naň ale použijeme nástroj cylinder. Položku faces nastavte na 12 a vytvorte objekt s rozmermy 48w 48l 192h a vložte ho do stredu schodiska. Tým by sme to mali skompletizované. Pridajte nejaké textúry, a schodisko môže vyzerať napríklad takto :

Viem že tento tutoriál neni zrovna "najideálnejší" na pochopenie, ale pracovať s Arch je základ ovládania editoru. Najlepšie je asi skúšať metódou pokus-omyl.
SBORY KU LNKU : | |
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 2.39 Hlasovalo : 36
|
|
|
|
|